Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

Ρούντολφ Ες Αθάνατος!!! 29 χρόνια μετά τον θανατό του.


...Είχα την τιμή να εργαστώ για πολλά χρόνια της ζωής μου κάτω από τις διαταγές του σπουδαιότερου τέκνου που γέννησε η πατρίδα μου, κατά την χιλιόχρονη ιστορία της.
Δεν θα ήθελα να να διαγράψω αυτή την εποχή από το παρελθόν μου ακόμη και αν μπορούσα.
Είμαι ευτυχής επειδή γνωρίζω οτι έχω εκτελέσει το καθήκον μου απέναντι στον λαό μου, ως Γερμανός, ως Εθνικοσοσιαλιστής και ως αληθινός οπαδός του Φύρερ.

Δεν μετανιώνω για τίποτε. Αν ήταν να ξαναζήζω την ζωή μου θα έκανα ακριβώς ότι έκανα και τότε, έστω και αν γνώριζα πως στο τέλος θα με περιμένει η πυρά.
Δεν  με ενδιαφέρει τι πρόκειται να κάνουν οι θνητοί. Όταν θα έλθει η ώρα, θα σταθώ μπροστά στον Υπέρτατο κριτή, θα απαντήσω στις δικές του ερωτήσεις και γνωρίζω ότι θα με θεωρήσει αθώο... 

                         

Ο χρόνος που περνάει δεν σβήνει την ανάμνηση του γενναίου Μάρτυρα και Ήρωα της Ευρωπαικής ιδέας, αλλά τη δυναμώνει...Ρούντολφ Ες  Αθάνατος!!!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου