Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2021

Miguel Serrano (10 Σεπτεμβρίου 1917- 28 Φεβρουαρίου 2009) - 12 Χρόνια μετά!






[...] < ΓΙΑΤΙ >  με ρωτάνε < διακινδυνεύεις τόσο πολλά βάζοντας σε κίνδυνο τη συγγραφική δουλειά μιας ολόκληρης ζωής; Μήπως, δεν γνωρίζεις ότι όλες οι εκδοτικές εταιρίες του κόσμου βρίσκονται στα χέρια Ιουδαίων; Και τώρα που τα βιβλία σου μεταφράζονται στα γερμανικά, στα αγγλικά και σε άλλες γλώσσες και διαβάζονται σε τόσες χώρες, εσύ γράφεις ανοιχτά υπέρ του Χίτλερ και της ανακάλυψης του εσωτερισμού του. Αυτό θα ήταν τρέλα, αν ήσουν κάποιος που δεν γνώριζε την απόλυτη δύναμη και τον πλήρη έλεγχο της ζωής από τον Ιουδαϊσμό. Μα εσύ έχεις διατελέσει διπλωμάτης και έχεις καταφέρει να διεισδύσεις στα βάθη των ιστορικών γεγονότων του παρόντος και του παρελθόντος είχες όσο κανείς άλλος τη δυνατότητα, τη γνώση και τα μέσα για να το μάθεις έχεις ταξιδέψει σε όλον τον κόσμο, δεξιά και αριστερά, γνωρίζεις... Και τώρα θέτεις σε κίνδυνο όχι μόνο το έργο σου αλλά και την ίδια τη ζωή σου.
Έτσι μου μίλησαν οι φίλοι , οι συγγενείς, ακόμα και οι εχθροί μου.
Γιατί έτσι μιλούν σήμερα οι άνθρωποι. Αυτή είναι η φωνή των καιρών μας Μα εγώ δεν ανήκω σε αυτούς τους καιρούς, ούτε σε αυτόν τον κόσμο, ούτε σε αυτές τις ημέρες. Είμαι από έναν άλλον πλανήτη. Είμαι από τον Αυγερινό. Δεν φοβάμαι να χάσω τα πάντα, ακόμα και τη ζωή μου. Επιπλέον, το ρητό στο οικόσημό μου γράφει: < Τιμή μου η Πίστη >. Ναι, πίστη στα ιδανικά, στα όνειρα, στις δόξες της νύχτας του παρελθόντος, στα φαντάσματα των συντρόφων που ΄χουν χαθεί, στις χρυσές σκιές, στην ηχώ των βημάτων τους, στους παλαιούς δρόμους και πόλεις, σε όλα αυτά που δραπετεύσουν προς το φως που εκπέμπει η μαρτυρική γη, στη νοσταλγία για μια Χρυσή Εποχή, τότε που οι ήρωες ζούσαν ανάμεσά μας και οι Θεοί μάς μιλούσαν. Διότι είμαι ένας από αυτούς που έχουν μιλήσει με τους Θεούς...

[...] Τα γεγονότα της Ζωής ενός ατόμου δεν μετράνε, έχουν προορισμό τον θάνατο, το τίποτα, την αποσύνθεση στο Φώς του Χρυσού Ήλιου. Αυτός είναι ό λόγος για τον οποίο δεν με ενδιαφέρουν οι προσωπικές βιογραφίες. Όπως και οι αρχαίοι, δίνω έμφαση μόνο στο αρχέτυπο, στον Μύθο, στον Θρύλο. Ζει μόνο αυτός ο οποίος έχει τη δυνατότητα, να συμπεριλάβει τον ευατό του στη φωτιά ενός Υπερβόρειου Αρχέτυπου, μέσα στην Αιωνιότητα του και την Αιώνια Επιστροφή του. Η ιστορία και ο ιστορικισμός της εποχής μας με αφήνουν ασυγκίνητο. Θέση στην αιωνιότητα έχουν μόνο αυτοί οι οποίοι επαναλαμβάνουν εδώ κάτω τον αρχετυπικό  και μυθικό τρόπο ζωής των Θεών μας αυτοί που τυχαίνει να είναι διερμηνείς ή ιερείς τους... 
 









[...] Επαναλαμβάνω, μόνο σε έναν,  στον Χίτλερ, συσσωρεύεται η ανώτερη δύναμη του Υπερβόρειου Αρχέτυπου, του Θεού, μόνω μέσω αυτού ακούγεται ο λόγος του από έναν άλλον κόσμο. Διότι μόνο αυτός ακούει τη Φωνή του...

ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΙΤΛΕΡ


Εθνικός Σύνδεσμος Σαρωνικού




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου